De ambitie van Rabobank is de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn en een leidende food- en agribank in de wereld, de dichtbij-bank. Tijd voor het grootste netwerk van Nederland! Rabobankambassadeurs In Nederland alleen al zijn het er in potentie 24.000: Rabobankmedewerkers die ‘hun’ merk uitdragen. Maar gek genoeg gebeurt dit nog niet altijd. Meestal doordat mensen niet bij de Rabobank in hun woonplaats werken en daardoor niet precies weten wat er lokaal speelt. Zonde natuurlijk, want hoe beter de contacten des te groter het netwerk! Dichterbij klant en omgeving Iedere Rabobankmedewerker die in Boxtel, Schijndel, Sint-Michielsgestel, Sint-Oedenrode of één van de bijbehorende kernen woont, is een beoogd ambassadeur van Rabobank Hart van De Meierij. Datzelfde geldt voor de ledenraadsleden, lokale raad van commissarissen en de ‘alumni’: oud-medewerkers, gepensioneerden, oudledenraadsleden en oud-bestuurders. Per gemeente wordt een team van medewerkers en ambassadeurs gevormd dat ook fysiek dichter op de markt komt te zitten. In deze vernieuwde opzet is de bank veel groter dan de mensen die er werken. Resultaat: de bank komt zichtbaar dichterbij de klant en zijn/haar omgeving. Zichtbaar en benaderbaar De teamleden zijn actief in plaatselijke netwerken, ontmoeten (potentiële) klanten en leden bij activiteiten en evenementen, zetten zich maatschappelijk in, bekijken sponsormogelijkheden, pikken sneller en meer signalen op én helpen klanten bij hun vragen. Zij dragen hiermee de Rabobank uit in hun eigen woonplaats en zorgen er als het ware voor dat mensen niet om de bank heen kunnen. Pagina 4

Pagina 6

Scoor meer met een webshop in uw tijdschriften. Velen gingen u voor en publiceerden vaktijdschriften online.

Rabo Actueel HvdM Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication