Telefonisch of online advies? Ook dat kan! Uw eerste contact met ons team Financieel Advies is vaak telefonisch. We kunnen dan een afspraak voor u inplannen om op een later moment een adviseur face-to-face te spreken. Maar wist u dat u ook direct telefonisch al advies kunt krijgen over veel financiële onderwerpen? Denk daarbij aan hypotheken, uw pensioen, eventuele beleggingen, een levensverzekering of een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ook uw online aanvragen hierover komen bij ons binnen en pakken we snel op. Er zijn dus veel mogelijkheden om u goed én snel te laten informeren en adviseren. We horen graag uw vragen en wensen, welke we uitgebreid inventariseren. Zo kunnen we snel verdere afspraken maken, adviezen geven of zaken regelen voor u. Een mooi voorbeeld van telefonische en online contacten is ‘Een Hypotheek binnen een Week’. U kunt online uw eigen Rabo Hypotheekdossier vullen en alvast berekeningen doen. Telefonisch bespreken we dan samen of uw droomhuis haalbaar is en wat de maandlasten worden. Zo regelen we in slechts enkele dagen 75% van het adviestraject voor een hypotheek. En daarom is onze slogan ‘Een hypotheek binnen een week’ geen loze kreet! Wist u dat? U elke werkdag tussen 8.00 en 18.00 uur binnen kunt lopen op ons advieskantoor in Sint-Oedenrode (Jan Tinbergenstraat 1) als u een vraag heeft voor onze Financieel Adviseurs? Roswitha Verhoeven, financieel adviseur bij Rabobank Hart van De Meierij, vertelt: “Onlangs belde een klant die graag een afspraak wilde over het eventueel openbreken van het huidige rentecontract van zijn hypothecaire lening. Klanten kunnen makkelijk online berekeningen maken hiervoor op onze website. Maar als klanten het liever met een adviseur doornemen kan dat natuurlijk. Ik gaf de klant aan dat we dit, als het hem uitkwam, ook direct samen telefonisch konden bespreken. Daar had hij wel oren naar. Was het verstandig om het rentecontract open te breken met betaling van een boeterente? Of was rentemiddeling een betere optie? Na het bekijken van de huidige lening en het inventariseren van zijn wensen, heb ik geadviseerd dat rentemiddeling in zijn geval de beste optie is. De benodigde formulieren stuurde ik toe en we spraken af dat ik een week later terug zou bellen om het voorstel samen door te spreken. Op die manier had de klant het advies op papier en kon hij het even op zich in laten werken. Toen ik hem weer belde, was zijn keuze snel duidelijk en de rentemiddeling heb ik vervolgens direct voor hem geregeld.” FinancieelAdvies.hvdm @rabobank.nl (0413) 491 491 Pagina 2

Pagina 4

Scoor meer met een online shop in uw boeken. Velen gingen u voor en publiceerden reclamefolders online.

Rabo Actueel HvdM Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication